Сб. Июл 27th, 2024

Вертоліт для бетону-це спеціальна затирочна машина для максимально ефективної обробки поверхні, яка робить підлогу ідеально гладким і рівним, видаляє перепади висоти тріщини, інші види деформації.

Завдяки використанню такої машини виконати весь процес по обробці підлоги можна швидко і якісно. Важливо й те, що після обробки бетон не тільки набуває певні естетичні характеристики, але і стає більш довговічним, міцним, стійким до зносу.

Затирочна машина по бетону (вертоліт), як правило, являє собою потужний багатофункціональний пристрій, завдяки якому процес обробки підлоги і усунення дефектів вдається механізувати, спростити і прискорити. Трудовитрати при використанні машини скорочуються в рази.

Призначення затирочних машин

Вертоліт для затирання бетону використовується в самих різних ситуаціях – як в житлових квартирах, так і на грандіозних площах (ангари, склади, термінали і т.д.). У першому випадку обробка бетону виконується для вирівнювання підлоги і видалення перепадів, тріщин з метою подальшим покриттям тим чи іншим матеріалом.

У разі затирання підлог в складських, виробничих/промислових приміщеннях шліфування бетону вертольотом виконується в якості фінішної обробки. Поверхні надають потрібний рівень гладкості, рівності, видаляють всі дефекти і роблять підлогу придатним для комфортної експлуатації.

Основне і єдине завдання вертольота для затирання бетону-якісна обробка бетонної підлоги для створення ідеальної поверхні, витративши на весь процес мінімум сил і часу.

Види та характеристики

Затирочний вертоліт по бетону-пристрій простої конструкції: складається з приводу, редуктора, рами, лопаті (або двох), захисту оператора і системи управління. Поверхня затирається спочатку диском, який надівається на лопаті, а потім і самими лопатями, що обертаються на величезній швидкості.

За типом приводу вертоліт для шліфування бетону може бути таких видів: дизельним (досить рідко застосовується), бензиновим, електричним. Пристрої на паливі мобільні і потужні, можуть використовуватися на відкритих площах, для обробки величезних поверхонь, але в приміщенні вимагають вентиляції. Електричні машини можуть використовуватися в замкнутих приміщеннях, але вимагають можливості підключення до мережі.

Вертолет для шлифовки бетонного пола

Вертоліт для шліфування бетонної підлоги може припускати різний діаметр робочого диска, різну кількість швидкостей обертання, також може регулюватися кут нахилу лопатей. Відрізняються всі моделі і по довжині лопатей, потужності двигуна, способу взаємодії з оператором (для нього може бути облаштовано спеціальне місце або пристрій ведене людиною).

За кількістю лопатей агрегати можуть бути однороторними (для чорнової обробки обмежених площ) і двороторними (зазвичай самохідні, високопродуктивні і великогабаритні).

Коли необхідна шліфування бетону вертольотом, при виборі машини потрібно звернути увагу на Параметри агрегату. Так, інтенсивність впливу на оброблювану поверхню залежить від діапазону обертання. Для здійснення грубої і фінішної обробки підійде агрегат зі швидкістю обертання мінімум 200 об/хв.бажано, щоб швидкість обертання регулювалася.

Діаметр-показник, який говорить про продуктивність обладнання, рівень маневреності. Якщо затирка бетонної підлоги вертольотом буде виконуватися в невеликому приміщенні або на фігурних майданчиках, де є вузькі проходи, краще вибрати діаметр від 610 міліметрів. Коли потрібна швидка і ефективна затирка масштабної площі – можна брати 900 міліметрів і більше.

Однороторні

Однороторная затирочна машина для бетону (вертоліт) використовується для обробки не дуже великих площ – в середньому до 500 квадратних метрів. Моделі можуть бути оснащені бензиновим або електричним приводом, однією лопатою діаметром до 1.2 метра. Є можливість регулювання зусилля і швидкості обертання.

Управління агрегатом реалізується за рахунок подовженої ручки з кнопками, важелями (машина ведена працівником). Такі агрегати характеризуються мобільністю, універсальністю, невеликою вагою, компактністю і комфортом в роботі.

Двороторні

Двороторна затирочна машина (вертоліт) відноситься вже до класу професійного обладнання, використовується для обробки поверхонь від 500 квадратних метрів і більше. Великогабаритна продуктивна самохідна машина може працювати лише на великих просторах, без будь-яких перешкод і змін конфігурації поверхні.

Моделі зазвичай оснащують двома затирочними лопатями, діаметр яких знаходиться в діапазоні 600-1200 міліметрів. Зазвичай працюють агрегати на бензині або електриці (дизельне паливо взагалі використовується рідко, так як робота машини нічим не відрізняється від бензинової і такий вибір актуальний лише для тих, у кого є вільний доступ до дизельного палива).

Пристроями керує оператор, який може сидіти низько або високо, як правило, між роторами в спеціальному кріслі. Керує важелями, кнопками або джойстиками.

Вертолет для шлифовки бетонного пола

Застосування і принцип дії

Затирка бетонних підлог вертольотом використовується для додання бетону потрібних властивостей і характеристик, а також для усунення ризику розшарування покриття в процесі експлуатації через виступив на поверхні моноліту цементного молочка.

Технологія досить проста: шліфувальні лопаті на великих оборотах (з певним вертикальним тиском, зазначеною швидкістю) в тіло бетону із зусиллям втирають матеріали для зміцнення верхніх шарів стяжки. За рахунок регулювання кута нахилу дисків (лопатей) вдається підвищити ефективність.

Затирка бетонної підлоги здійснюється в два етапи. Спочатку через 4-20 годин після заливки здійснюється груба затирка в момент, коли в бетоні слід від взуття залишає глибину до 3 міліметрів. Для додаткового зміцнення використовують топінги на базі цементу і починають процес лише тоді, коли засіб ввібрало вологу з підлоги.

Спочатку склад розподіляється рівномірним шаром по бетону, потім в моноліт втирається близько двох третин маси, через час втирається ще третина. Агрегат включає на знижену швидкість обертання лопаті і роботи виконуються в два проходи, які повинні бути перпендикулярними один іншому.

Фінішну затірку шліфувальна машина по бетону (вертоліт) виконує протягом 10-16 годин після завершення чорнової (підлога повинна потемніти, не повинен бруднити руки і продавлюватися). Машиною втирають знепилюючу просочення в один-два шари, бетон після цього стає стабільним і не схильним до поширення тріщин. Роботи виконуються схрещуються фінішними лопатями, на великій швидкості, в два проходи (також перпендикулярно).

Вертолет для шлифовки бетонного пола

Як вибрати затирочну машину

При виборі шліфувальних машин слід орієнтуватися на кілька основних параметрів: доступність моделі і доцільність фінансових витрат, розміри площі і наявність (відсутність) перешкод на ній, частота експлуатації агрегату. Шліфувальна машина по бетону (вертоліт) може відрізнятися за типом двигуна, потужності, ширині захвату.

На якість виконання робіт тип двигуна практично не впливає, але впливає на комфорт і можливість виконання робіт. Приводи на паливі використовуються на відкритих площах, електричні – в закритих приміщеннях різної площі.

Однороторні машини з однією лопаттю від 30 до 61 сантиметрів краще вибирати для невеликих просторів з наявністю важкодоступних ділянок.  Машини двороторні більше підходять для грандіозних робіт. Універсальними вважаються машини з діаметром лопатей в 90 сантиметрів.

Діаметр загладжують лопатей визначає ширину захвату-тобто, безпосередньо впливає на продуктивність обладнання. Серйозні роботи виконують з насадками до 1.2 метра. Обов’язково повинна змінюватися швидкість обертання. Обидва етапи обробки (чорнова затирка і фінішна полірування) можуть бути виконані машиною, що забезпечує швидкість обертання близько 200 об/хв.

Приклади виробників

На ринку сьогодні представлена величезна безліч машин різних виробників з тими чи іншими характеристиками. У Москві користуються популярністю Masalta, ENAR, МІСОМ, Wacker Neuson, VPK, моделей безліч.

Вертолет для шлифовки бетонного пола

Для виконання не дуже масштабних робіт можна вибрати QJM-600 Werk німецького виробництва: агрегат з електричним приводом, прекрасно збалансований, зі складною ручкою, захисним ободом, потужністю в 3 кВт, можливістю регулювання глибини обробки, діаметром затірки 60 сантиметрів, швидкістю обертання від 50 до 115 об/хв, вагою в 53 кілограми.

Якщо потрібен більш потужний агрегат, підійде бензиновий Tremix g1203b шведського виробництва, оснащений двигуном Honda GX 270, диском 120 сантиметрів. Коли потрібна двухроторная шліфувальна машина по бетону (вертоліт), можна зупинити вибір на самохідному іспанському lr900. У комплекті йдуть диск, лопаті діаметром 90 сантиметрів, машина оснащена зовнішнім світлом, потужним приводом Honda GX 670, важить близько 325 кілограмів.

Затирка бетону вертольотом: технологія і матеріали

Коли виконується затирка бетону вертольотом, технологія повинна дотримуватися неухильно. Лише в такому випадку вдасться гарантувати високу якість обробки.

Груба затирка

Груба (чорнова) обробка реалізується пристроєм з затирочними дисками в два (і більше) проходу, перпендикулярних один одному. В першу чергу обробляють місця у дверних прорізів, колон, стін. Затирочний диск перемішують верхній шар стяжки, ущільнюючи його: в процесі великі важкі фракції виявляються знизу, легкі піднімаються вгору. Для отримання цементного молока роблять кілька проходів, кількість яких може залежати від товщини бетонного шару і його властивостей.

Деякі особливості грубої затірки:

  • Коли на поверхню вийшло досить цементного молока, швидко наносять топінг для зміцнення шару, розподіляючи його рівномірно (бажано з використанням спеціального візка). Спочатку наносять 2/3 кошти, чекають насичення вологою і зміни кольору на більш темний, потім роблять перший прохід, розсипають залишилася 1/3 суміші, знову чекають вбирання вологи і виконують другий прохід. Оптимальний витрата топпинга становить в середньому 3-5 кілограма на квадратний метр (мінімальна і середня Навантаження на підлогу), 5-8 кілограмів (високе навантаження).
  • Затирочний диск для робіт потрібно вибирати правильно, з урахуванням форми кромки – якщо вона скошена на 45 градусів, шліфувальна машинка по бетону (вертоліт) обробить поверхню плавно, диск в 90 градусів підійде для місць примикання підлоги до колон або стін.
  • Перший прохід зазвичай роблять однороторной машиною, другий – двухроторной, яка більш якісно ущільнює суміш топінгу і цементного молока.

Вертолет для шлифовки бетонного пола

Використовувані суміші

В основному затирочні суміші для шліфмашини роблять на базі портландцементу з різними наповнювачами (базальт, кварцовий пісок, сталева фібра, корунд і т.д.), що підвищують міцність цементу. Також до складу сумішей можуть входити пігменти, що дозволяють надати бетону певний відтінок.

Яку суміш вибрати:

  • Корундові упрочнители-підходять для поверхонь з високими навантаженнями: для складів, промислових об’єктів, АЗС і т. д.
  • Кварцові-для низьких і середніх навантажень: коли будуються, наприклад, торгові, розважальні центри.
  • Полімерні, сталеві волокна-дають додаткові міцність і армування.

Фінішна затирка

Виконується агрегатом, оснащеним лопатями, в мінімум два проходи перпендикулярно один до іншого. Під час першого проходу краю лопаті повинні знаходитися від підлоги на відстані близько 7-9 міліметрів, другого – 20-23 міліметра. Так суміш краще ущільнюється, а зміна кута елементів дозволяє зробити поверхню майже дзеркальною.

Фінішна обробка виконується з використанням інструменту великої потужності – ручним агрегатом якісно виконати роботи навряд чи вдасться. Правильно затертий бетон стає блискучим, рівним, гладким, не вимагає настилу підлогового покриття.

Вертолет для шлифовки бетонного пола

Приклад стандартного техпроцесу

  • Чорновий прохід вертольотом з диском-хвилі на поверхні залишаються приблизно в 6-8 міліметрів
  • Розподіл топінгу, вичікування часу вбирання вологи, потемніння суміші
  • Другий прохід агрегатом з диском
  • Визначення рівності поверхні контрольною рейкою
  • Повторення процесу — якщо потрібно, знову з топінгом. Проходи з диском зазвичай повторюють з інтервалом в 30-60 хвилин в залежності від швидкості схоплювання стяжки. Коли диск вже не залишає слідів на підлозі, можна зупинитися
  • Фінішна затирка лопатями за напрямками обробки диском-зазвичай правильно шліфовані поверхні виконують за 2-3 проходу максимум
  • Застосування полімерної просочення для підвищення рівня стійкості до вологи і зносу підлоги, непроникності для лужних агресивних середовищ

Затирка тріщин в бетоні

Якщо на стягуванні з’явилися тріщини, необхідно з’ясувати причину процесу деформації і терміново вживати заходів щодо усунення наслідків.

Що робити з тріщинами:

  • Відкриті поодинокі тріщини на поверхні бетону, уздовж арматури шириною до 1 міліметра – закладають жорсткими покриттями на базі полімерцементних/водоцементних складів, синтетичним смол.
  • Тріщини до 2 міліметрів в невеликій кількості – можна затерти фарбою або спеуіальним полімерцементним тестом.
  • Безліч тріщин-затирати немає сенсу, краще використовувати полімерцементні розчини.
  • Тріщини в конструкціях, що знаходяться під впливом агресивних впливів, широкі тріщини – актуальний метод ін’єктування полімерцементними розчинами, фарбою.
  • Найбільш міцне покриття-використання полимерцементного розчину і складів на основі епоксидних смол. Спочатку тріщини фарбують епоксидним клеєм, потім по ще свіжому шару наносять полімерцементний розчин або тісто.

До початку робіт бетон потрібно ретельно очистити, тріщини обробити клином або трикутником глибиною в 10-30 міліметрів. Якщо є арматура, тріщини потрібно покрити герметизуючими полімерними складами, які готують на базі епоксидних смол марок Ед-5/6.

Приготований склад ін’єктують в тріщини: якщо розкриття менше 3 міліметрів, досить епоксидного клею, якщо більше – додають наповнювач з цементу М500.

Дуже широкі тріщини закріплюють сталевими скобами-через кожні 25 сантиметрів поперек тріщини прорізають канавки глибиною в 2 сантиметри, шириною до 1.5 сантиметрів. У них вводять ремонтний склад, кладуть арматуру, покривають знову цим же складом. Потім закладають тріщини, бетон затирають агрегатами з одним диском, прибираючи всі шорсткості.

Вертолет для шлифовки бетонного пола

Вертоліт для шліфування бетонної підлоги – продуктивне обладнання, яке дозволяє домогтися ідеальної поверхні цементної стяжки з мінімальними витратами часу і сил. За умови правильно вибору машини для реалізації поставленого завдання і дотримання технології вдається виконати роботи швидко і ефективно.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *