Сб. Ноя 23rd, 2024

Аеродромні плити мають особливе призначення. ЗБВ цього типу використовують в тих місцях, де передбачається пересування важкого транспорту (вагою до 50-80 т). Це:

  • портові площі;
  • траси, по яких постійно пересувається важка техніка;
  • злітно-посадкові смуги;
  • будівельні та промислові об’єкти;
  • вертолітні майданчики;
  • склад.

Застосовуються вони і для спорудження дамб та інших гідротехнічних споруд. Їх використовують на атомних електростанціях для захисту реактора.

Аеродромні плити володіють дуже високою зносостійкістю, а також несприйнятливістю до вкрай високих і дуже низьких температур. Тому вони служать дорожнім покриттям на півночі. При будівництві мостів нерідко використовуються плити, вже колишні в застосуванні, але не втратили своїх властивостей.

Різновиди аеродромних плит

Аеродромні плити часто позначаються абревіатурою ПАГ (плита Аеродромна гладка). Є кілька різновидів таких плит:

  • ПАГ – 14 (Висота 140 мм) — найлегша, часто застосовується для дорожніх покриттів.
  • ПАГ — 18 (180 мм) – важча. Використовується для прокладки доріг в умовах низьких температур і для під’їздів важкої будівельної техніки.
  • ПАГ – 20 (200 мм) — найважча, розрахована на постійну високе навантаження. Застосовуються для покриття аеродромів, вертолітних майданчиків, трас військового призначення, вантажних терміналів в морських портах і на залізничних вокзалах.

Плити ПАГ на вигляд не особливо відрізняються від звичайних залізобетонних плит. Однак вони мають посилений внутрішній каркас, що дозволяє їм справлятися з високим навантаженням, вібраціями і коливаннями, що відбуваються від руху великовантажного транспорту.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *